לוגו של תכנית גפ"ן

מאמר בגיליון תהודה למורים לפיזיקה

תוכן עניינים

יצא מאמר שכתבתי על פיזיקטבע- איך נולד המיזם.

הוא מאוד ארוך, תרפרפו, תראו את התמונות היפות ואם יש פרק שמעניין אתכם תתעמקו יותר.

בגדול- אני אוהבת טבע, ואוהבת במיוחד את שמורת טבע עיינות צוקים בה אני עובדת כבר מ2015. אני גם אוהבת ללמוד, ממש. אוהבת להעביר את אהבת החקר הלאה.

שילוב של מזל, אומץ, חוכמה וכוח רצון הובילו ליצירת המיזם שלי, פיזיקטבע. (תלמדו על המילה סרנדיפיטי).

אני מתה על המיזם הזה ואני מרגישה שהתפתחתי למדתי ונהניתי ממנו המון. המלחמה גרמה לי להסתגל ולהיות דינאמית ולהכיר שני אתרים מקסימים של רשות הטבע והגנים – תל אפק – ירקון ועין חמד. יש בהם קצת פחות פראיות וטבע אבל יש תלמידים ומורים שזה דווקא מצוין להם לא לדרוך על קקי של חמורים ושיש שירותים בכל מקום…

אני רוצה להודות ל-Eldad Hazan, חבר יקר ובוס גדול. אלדד עשה משהו מאוד פשוט ובסיסי- הוא ראה אותי. זה הכל. הוא ראה אותי, ראה את המוטיבציה והסקרנות שלי, ראה את הרצינות שלי, ועזר לי להתקדם קדימה.

אני מודה גם למדענים ואנשי המקצוע הרבים שליוו אותי לאורך הדרך (פרופ' גדי קציר, פרופ' ירון להבי, ועוד שמופיעים במאמר), לימדו אותי ועזרו לי בשאלותיי הרבות. מודה לחבריי הטובים, בן זוגי היקר ומשפחתי האהובה על התמיכה והפרגון. מודה לבני קדם, השותף שלי לסקרנות והפליאה מהעולם. מודה גם למורים האמיצים והראשונים שהאמינו בי והזמינו את הסיור בתחילת הדרך. מודה ל Asael Ben Tzroya על הצילום המרהיב של השלדג הגמדי צולל ברכות לצוד דג במים שהופיע בכריכה ובגוף המאמר.

קישור למאמר

תהנו 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *